[BSD] USB eszközök

Kovács János kovacs.janos at ofi.hu
2003. Aug. 19., K, 10:07:14 CEST

On 2003.08.19 09:48:21 Auth Gábor wrote:
> 4.8 egy kb. hetes CVS-ből.
rilizeknél miértfontos, hogy mikori cvsből jön?

> Nincs kedvem... arra vannak a fejlesztők, hogy nézelődjenek a forrásban.
Ok, az ő dolguk. És te megtettél annyit, hogy bugreportoltál?

> illetve Linux esetén szépen működik is... csak a FreeBSD baszik kezelni
> jól.
esetleg arra nem gondoltál, hogy nem szabványos a HP vackod? lásd
előző pont...

Egyébként valalmi szofisztikus válasz érdekelne, hogy azon kívül, hogy
az emberek szeretnek egy eszközt használni több célre, így ugyanazon
OS-t szervernek és desktopnak, miért kínozzák magukat és másokat
ennek erőltetésével? Engem személy szerint még a szélvédőt összetapizó
hajléktalannál is jobban tud bosszantani, mikor egy alapfunkció hónapok
alatt nemkerül fixálásra, de ezidő alatt a tizenhetedik scanner supportot
commitolják...

KOko