[BSD] USB eszközök

Auth Gábor franko at mail.rgstudio.hu
2003. Aug. 19., K, 09:48:21 CEST

Halihó!

2003. augusztus 19. 09.41 dátummal Adam Szilveszter ezt írta:
> Na szoval. Milyen verzioju FreeBSD-t hasznalsz?
  4.8 egy kb. hetes CVS-ből.

> Kulonosen ha 4.x-et hasznalsz, akkor ez alighanem quirkes device lesz.
> Mondjuk ha van kedved a linux forrasban nezegetni, akkor megleshetned,
> hogy mi ujsag ott.
  Nincs kedvem... arra vannak a fejlesztők, hogy nézelődjenek a forrásban.

> Sajnos sok ilyen device nem implementalja a szabvanyt tisztan (onnan
> lehet oket felismerni, hogy meg win2k-hoz meg XP-hez is van hozzajuk
> "driver" noha ezeken a rendszereken egy sima umass device eseten ez
> teljesen szuksegtelen.) es akkor egy kicsit malackodni kell.
  Nem kellett hozzá sehol külön driver... van hozzá szoffer, ami szépen
leszedi a képeket... de simán megjelenik meghajtóként XP és 2000 alatt,
illetve Linux esetén szépen működik is... csak a FreeBSD baszik kezelni
jól. És ha megy jól linux esetén, amely több, mint _1_ éves kernelt
használ, nem hiszem, hogy ilyen probléma lenne.... :(((

> Ha ez vigasztal, tegnap teszteltem egy FinePix kamerat az 5.1-es
> laptopommal es ment nagyon szepen az umass-al :-)
  Hát ez nem... :/
--
Frank O'Yanco -=- +36-70/312-1856 -=- ICQ: 49179141
FreeBSD (current stable branch) - Toshiba Satellite 1410