[BSD] stop kernel/resume kernel

Murzsa Norbert megsem at freemail.hu
2003. Aug. 18., H, 10:59:15 CEST

Sült Tamás <tsult at hex.hu> írta:

> Csak tipp:
>
> Egy proba erejeig kicserelnem a tapot, elofordul, hogy
aramvisszajovetelkor
> kapott egy lokest. Ha telleg ez all fenn, a tobbi szkozt is megneznem
> kulon-kulon.
> Mi mar tapasztaltunk hasonlot, bar mi egybol erre gondoltunk, nem
kerestunk
> szoftveres hibat.

Megnezzuk a tapdolgot. Amugy lecsereltuk az egesz gepet
es most ugyanaz a konfig egy masikon fut, teljesen jol.
Biztos, hogy harver gond van. Bar en a procik korul gondolkoztam,
de most hogy mondtad ezt a tap dolgot... ezzel fogom kezdeni a
hibakeresest.

Jozsi: Szia! En is megtalaltam ezt a linket es ez is a hw problema
fele vitt. Amugy tenyleg styx!..:-) De mar jo megy!
Es neked? Johet maganban is!

Murzsa Norbert