[BSD] java kerdes (www.777sms.hu)

Nemeth Laszlo csirek at externet.hu
2003. Aug. 15., P, 10:47:41 CEST

nezd meg, hogy az origo.hu illetve a pannongsm.hu bejon-e.

ha az se mukodik, akkor alltaban MTU problema szokottl enni, legalabbis en
adsl-es elofizetoknel tapasztaltam, hogy ha 1492-es mtu-t hasznalt
mikozben a tulso oldal 1442-ot, akkor ez a par oldal egyszeruen csak felig
jon le vagy addig se.

Lehet tok mas a problemad, csak en ezzel talalkoztam :)

csirek