[BSD] java kerdes (www.777sms.hu)

michael-goliat michael at goliat.eik.bme.hu
2003. Aug. 15., P, 06:32:15 CEST

Sziasztok,

Nekialltam nehany kolleginaknak beallitani egy jo kis freebsd -s
munkaallomast.
Egyetlenegy problemam van: a kolleginak nem tudjak a www.777sms.hu oldalt
hasznalni, amig win* alol megy.
Erdekesseg, hogy az "elso applet" (?), az oplogo-szerkeszto meg bejon. :(
Ezutan olyan uzenetet kuld, hogy "a kredit frissitese nem sikerult...."

Egyeb java -s oldalak, mint pl.: www.jatek.hu ,
vagy a konyvtari kereso (aleph) is megy.

Kornyezet: AMD k6-200, 128M, 4.8-RELEASE, kde.

Nem megy sem a mozilla -val, sem az opera -val, sem a konqueror -al.
Vegigprobaltam mar az osszes 1.4 -es java kit -et, de semmi valtozas.

Ismertek erre valami gyogymodot? (termeszetesen win* installon kivul :) )

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu