[BSD] samba tartomany

Kis Norbert norbi at kzs.hu
2003. Aug. 4., H, 11:58:08 CEST

Szia!

Van egy samba könyv O'relly-éktől. A MEK-ről elektronikus formában (pdf) letölthető, abban benne kell lennie. A magam részéről ebből nyomtattam egyet. Ha nem találod, behozom megbeszélt időpontban, abból kinézheted. De a minta smb.conf állományban szerintem van is rá vmi. példa. Fejből én se tudom megmondani, mit kell tekergetni. Talán Marcel nyomná egyből, de ma még szabin van.

Üdv.:

             Norbi.