[BSD] apache probléma

Bognár Zsolt zsozso at vfemail.net
2003. Aug. 1., P, 18:16:24 CEST

Hello!

A következő problémában kérném a segítségeteket, kb 7-8 napja frissítettem
az apache-t 1.3.28-ra és azóta enyhén szólva aggasztóan működik.
Pár nap után gondolt egyet és teleírta a log file-t ezzel az üzenettel, de
úgy hogy megtelt a 1.5 GB-os log partíció:

httpd in free(): warning: chunk is already free
httpd in free(): warning: chunk is already free

A google szerint ez erősen php-s probléma, tény hogy van telepítve de eddíg
a 1.3.26-27-es apache-al egyszer fordult elő kb 1 év alatt.
Mit lehetne tenni ezzel kapcsolatban? Vki php-file-ja csinálja ezt, vagy ez
a php C kódjában hibádzik?
S, hogy ez ne legyen ilyen egyszerű még1 dolog. Fogtam és ártaktam a conf
file-ban a loggolás helyét egy teljesen kölönálló partícióra, hogy ne
zavarja be a többit.
Nem jött össze, a "normál" hibaüzenetek(pl akarmi.gif not found) az új
file-ba mentek a fent szöveg viszont a régi partíció régi file-ba... Ez
mitől lehet?

Ezer köszönet a tanácsokért előre is.
Zsozso