[BSD] ADSL suck

zeller zeller at axelero.hu
2003. Aug. 1., P, 12:56:41 CEST

Nemtudom hogy mennyire idevágó topic de kénytelen vagyok minden forumot megragadni.

Lenne egy FBSD 4.8 serverem amin kb 1 hónapja semmi változás (beállítás) nem történt.
Az elmúlt héten eccerre megkattant az ADSL elérés (ahol nagy adatforgalom van ott eccerüen lehal pl: nem lehet norton antivirust frissiteni,
ja meg ami a lényeg a kajarendelő oldal is krva lassu vagy le sem jön :)))))) ) hívtam a szolgáltatót (EQNET, no comment)
ők azt mondták hogy az axelero firmware-t frissitett a routerein és ezért le kell venni a ppp-nél a mru-t
vagy az mtu-t a default 1500-ról. Lejjebb vettem de a probléma azóta is fennáll.
Mondták még azt is hogy nálunk egy ilyen régi siemens adsl doboz van és hogy lehet hogy ez a gond.

Nemtudom találkozott már vki ezzel a hibával vagy jelenséggel.

Mindenki mutogat a másikra mozdulás meg nincs az ügyben.

Thx zeller
--------- következő rész ---------