[OT] linux kerdes

Gabor Dolla agdolla at mezon.net
2002. Sze. 22., V, 14:29:56 CEST

hali

asztali gepemen redhat linux 7.3 fut
lattam 2 jopofi desktop alkalmazast, oeone homebase desktop es
ximian evolution

az egyiknek az install leirasa a kovetkezo oldalon van:
http://www.ximian.org/products/desktop/download.html

es root-kent a kovetkezo parancsot kell kiadni:
lynx -source http://go-gnome.com/ | sh

(a masik desktop alkalmazast is hasonloan kell felrakni)

kerdesem: azon kivul, hogy az usernek ez kenyelmes, ez mennyire
biztonsagos ? szerintem orulet.... freebsd-n a portsban legalabb van MD5 hash
hogy tenyleg azt toltsem le, amire gondoltam... ok, gondolom ezt
is meg lehet szivatni, ha pl a cvsup-nal rossz MD5-t kap az user, de a
fenti eljaras egyszeruen semmilyen beepitett biztonsagi megoldast
vagy biztonsagi megoldasnak tuno megoldast nem tartalmaz.

errol olvastatok valamit ?

Gabor