[FreeBSD] sms

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2002. Sze. 19., Cs, 19:01:51 CEST

Hello

Thursday, September 19, 2002, 4:39:06 PM, you wrote:

BA> Hello.
BA> Mi lenne a legegyszerubb megoldas arra, hogy sms uzenetet kuldjon az fbsd figyelmeztetve, hogy valamelyik particio 90%-ig megtelt?

BA> Elore is koszi.

Takolt, de mukodo megoldas:

Szolgaltatonal elofizetsz az email/sms nem tudom milyen nevu
szolgaltatasra.
Csinalsz egy scriptet, ami idonkent (izles szerint) megvizsgalja a
rendszert, majd ha talalt ertesitendo temat (jelen esetben 90%, vagy
annal nagyobb foglaltsagu particiot), akkor kuld egy mailt
a mobilszolgaltatodnal kert mail cimre, ami utan kapsz sms-t
telefonra.

Jobbat nem tudok. Nalam ez mukodik.

Udv
 Andras                            mailto:andras007 at freemail.hu