[FreeBSD] Ha mar valaki olvasta, akkor bocs a crosspostolasert.

Zoltan Glozik zglozik at iolfree.ie
2002. Sze. 19., Cs, 12:45:20 CEST

Szia,

Meg annyit, ha ujra kiprobalod, akkor mind a bsd-n, mind a linux-on
ujrainditas utan futtasd a tesztet, hogy ne legyen mindenfele szemet a
memoriaban es a bufferekben...

Az is fontos, hogy a ket gepen pontosan ugyanazt a perl es mysql verziot
forditsd le ugyanolyan opciokkal. Azt esetleg meg lehet magyarazni, hogy a
system time-ban van kulonbseg, de a user time kozotti nagy kulonbseg (kb.
60%-al tobb a linux-on, mint a bsd-n) mar nehezen magyarazhato meg - mivel
ez ugyanannak a kodnak a sebesseget jelenti (ha ugyanazt a perl-t es mysql-t
hasznalod, ugyanolyan forditokkal es opciokkal forditva), es ehhez az
operacios rendszernek keves (semmi?) koze van.

Udv,
Z2