boot fail

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2002. Sze. 18., Sze, 12:59:44 CEST

hali!

Olyan problema van, amibol nem birok mar kikaszaloni hetek ota.

Adott 1 gep, 4.6.2-es fbsd telepitesu. A /-en is bekapcsoltam a
softupdates-et, gondoltam az jo lesz.

Egyszer elcrashelt es azota nem tud bebootolni. a rootfs mountolasanal
all es kesz, semmi nem segit. Termeszetesen single mode-nal is
ugyanez.

Masik rendszer alol fsck-ztam a particiot, de az sem segitett rajta,
nem birt azutan se bebootolni. A freebsd-question listan nem tudtak
segiteni.

2 Kerdes: Mit tudok tenni, ha nem akarom ujratelepiteni a rendszert,
ill. a softupdates miatt van? Ha igen, akkor nagyon szutyok..

Igy nem merek tobbe en szervert telepiteni fbsd-vel, ez k. nagy gaz
szerintem.

10x

tompos