[FreeBSD] Re: SPAM a listán

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2002. Sze. 12., Cs, 13:53:22 CEST

> Mint uzemeltetot engem is erdekelne valami megoldas. Most neztem valami qmail
> spam filtert, esetleg ezt megprobalom raereszteni, hatha.
>
> vagy a majordomo user-t procmailezzem?

en nem ertek a majordomo-hoz, de ha lehet procmail-ezni, akkor
a spamassassint betenni nem lehet nehez...

nekem kb igy nez ki a .procmailrc-m (reszlet)

MAILDIR=/home/agdolla/mail

:0fw
| /home/agdolla/Mail-SpamAssassin-2.31/spamassassin -P -c /home/agdolla/Mail-SpamAssassin-2.31/rules

:0:
kurvaspam

:0:
* From:.*MAILER-DAEMON
/dev/null

:0:
* Subject:.*AutoResponse
/dev/null

:0:
* Subject:.*Delivery report
/dev/null

:0
* .*freebsd
freebsd

:0
inbox

a vegso lepest kellene atirni, hogyha nem spam, akkor processzalja

Gabor