web mail management

Marton Fabo morton at eik.bme.hu
2002. Sze. 12., Cs, 11:23:37 CEST

Hali!

A kovetkezore mit javasolnatok, szerintetek mik a kritikus szempontok?

Valoszinuleg NetBSD szereverke, Apache, MySQL, Postfix. Erre kellene
weben elerheto alkalmazas, amivel valamilyen szinten lehet fokent
virtual hostokat (web, email) es email usereket, aliasokat, meg
hasonlokat manipulalni. Minel konnyebb kezelni, minel integraltabb a
dolog, annal jobb (a cel elorelathatoan accountok hozzaadasa/torlese es
hasonlo alapfunkciok szaki nelkuli megoldasa).

En mar megcsinaltam vele kapcsolatban a kis hazi feladatomat,
keresgeltem jobbra-balra, van is par jelolt - bar mindegyik meg
kozelebbi korulszaglaszast igenyel. Mi a ti meglatasotok a temarol?

thx
mortee