[FreeBSD] Squid problema

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Sze. 11., Sze, 21:21:46 CEST

Hello,

> Hali
>
> Ez ha jol tudom, nagyobb a defaultnal, tehat a hatasa inkabb negativ mint
> pozitiv lesz mert meg kevesebb connectionnek lesz helyed.
Igen, ez nagyobb a defaultnal, ezt valami archivumban talaltam,
de a hozzaertok tobbsege nem ezt javasolta - inkabb csak
probalkoztam.

Igazabol a kern.ipc.nmbclusters es a kern.ipc.nmbufs megnovelese
segitett a bajon. Ehhez meg hozzajott, hogy ujraforgattam a
kernelt maxuser=0 (ez unlimited ?)-el, es ekkor mar a problemak
java megszunt. (Az elobb emlitett sysctl-eket 2x-esre noveltem)

Aztan (hatha meg erdekel valakit - vagy kesobb jol jon) volt egy
olyan hiba is, hogy
FATAL: xcalloc: Unable to allocate 1 blocks of 4104 bytes!

Erre meg a kezratetelen kivul meg az volt gyogyir, hogy a
squid-ben a cache_mem-et lejjebb vettem (256MB -> 192 MB, 512 MB
RAM van a gepben, 512 MB a swap, a cache_dir 5G)

Ez ma tortent, azota nem volt - lehet, hogy meglesz az elso
hibamentes nap? :))

Ezen kivul talaltam meg par doksit, amit ha lesz egy kis idom -
es a usereknek turelme (~400 konkurens user) :) - akkor
kiprobalok.

> netstat -m -mel nezz utana, hogy merre van a baj es mennyire..
Ezt neztem, de a peak boven alatta volt a max-nak.

A gond az volt, hogy ennyi userrel nem tudtunk probalni - hiaba
hasznaltuk 10-en, ott nem jott ki egy kanyi hiba sem. :(

Mindenesetre koszonom a segitseget. :)

Udv:
a.

--