lista

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
2002. Sze. 6., P, 19:37:09 CEST

On Tue, Sep 03, Attila Nagy wrote:
> Hello,

> 2,5 Gbps POS kapcsolat mar csak nem szakadozik olyan gyakran... Ha nem jo,
> valoszinuleg ott van helyileg elkefelve valami a HBONE PoP es a gep
> kozott...

Hali!

Bocs a kesesert, szabin voltam.
Szoval a vonal mar nem szakados, mint anno, nekem korabban voltak vele
problemaim, de mar nincsenek.
A gep nem szokott leallni (nyaron volt ket tervezett aramszunet), csak
esetleg, ha valamit cserelek benne (ket honapja halokartyat upgrade-eltem).

Birja a kicsike, nem mondom, hogy egy eromu, de ezzel a levelmennyiseggel
megbirkozik (megy rajta meg egysmas, azt is viszi).

Az archivum keresese kicsit problemasabb, mert eleg sokaig tart, mig a regebbi
(2002 elotti) levelarchivumhoz legyartja az indexet, es ha elszurom, kezdhetem
elolrol.
Sajnos a swish-e progit annyira nem ismerem, de megprobaltam kihozni belole
valami hasznalhatot. Melo mellett nincs sok idom vele nyomulni, de a
hypermailt is at kellett irnom, hogy a vegen nagyjabol turheto 'highlight'
eredmeny jojjon ki, de ahogy olvasom igy sem tokeletes.

A regi wwwwais mar nem igazan volt hasznalhato, mert a level cimet szorta csak
ki, az pedig keves.

Opciok:

1. Az archivumot barmikor atkoltoztethetjuk masik szerverre, ha van egy admin,
akinek van feles ideje es tarkapacitasa az atmozgatasra es az uzemeltetesre.
Ezt persze en is tamogatnam. Nem mintha az lenne a gond, hogy messze van
(vonalgondok nincsenek, mint emlitettem), de tenyleg nem a legdogosebb mar ez
a gep (P60:) bar tervezem cserelni a kozeljovoben).

2. Vagy ha valakinek jobb otlete van (mas mailerdaemon, listserver,
html-archiver, indexer, searcher egyuttes), es segitseget is tudna nyujtani
bizonyos mertekig, akkor szivesen lecserelem a dolgokat (mar szerintem sem
a legkorszerubb a majordomo)

Varom a Velemenyeket.
--

--rutz