[FreeBSD] lama kerdes: release upgrade

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2002. Sze. 6., P, 10:12:42 CEST

Papp Tamas wrote:

> cvsup file-t megfeleloen ki kell tolteni, cvsupolni, aztan
> portupgrade, amit keresel
>
> iranyadast kaphatsz, de az rtfm-et nem tudod megkerulni, az pedig
> angolul lesz leginkabb

Lehet, hogy elkeseritelek, de angoltudas nelkul nem fogsz
boldogulni. Ez igaz egyebkent a szamitastechnika minden teruletere,
amiben az ember profi szeretne lenni. Annyira igaz, hogy
meg a win* magyar valtozataihoz is kell (resource kit, knowledge base).
Javaslom, hogy most hetvegen kezd is neki a tanulasnak, ugyis
romlik az ido... 2-3 ho alatt az alapokat ossze lehet szedni egyenileg
is
(eleg olvasni tudni), utana mar csak szotarazni kell a f. manualt.

SzeFe