FreeBSD V1 #449

Gyep mester gyepmester at levele.com
2002. Sze. 4., Sze, 14:28:11 CEST

Hello!

Lenne egy FreeBSD-s problemam. Valahogy meg szeretnem oldani, hogy
amikor
nem vagyok otthon, es megy a gep, egy bizonyos idopontban magatol
kikapcsoljon. Az idozitessel nincs gondom.
Arra gondoltam cronnal siman megoldhato a dolog. Csak egy bibi
van. Eddig nem tudtam rajonni hogy milyen modon lehet atx-es
tapot kikapcsolni, mint pl. m$ shutdownkor. Mert igy a gep marad
sajnos bekapcsolva. :(
Nezegettem man shutdown-t, abban emlitenek egy bizonyos -p parametert
ami nagyon igeretsenek tunik a problemara, de semmi :(
Azt irja hardver tamogatas kell hozza, ez atxre vonatkozik?
Leall a rendszer es "Press any key to reboot..."
Masok ajanlottak, hogy apm-el megoldhato a dolog, de manban
azt talatam hogy az apm a laptopokhoz keszult elsosorban.
Kerlek segitsetek, mert eleg fontos lenne, elore is koszonom!
Tisztelettel: Hollosy Adam, Szombathely