[FreeBSD] apm problema

Janos Feher aries at mindworks.hu
2002. Okt. 24., Cs, 20:07:53 CEST

On Oct 23 2002, Janos Mohacsi wrote:

> Az en tapasztalataim:
>
> HP omnibook xe3: FreeBSD 4.6-STABLE - FreeBSD 4.7-STABLE
> apm: mukodik, bar furtcsasagokat ir ki.

Nekem is mukodik az apm parancs, csupa szepet ir ki, az
mas kerdes, hogy semmi sem mukodik belole, se a winyo leallitas,
se a kijelzo green modja... Ha veszesen alacsony az aksi
kapacitasa, akkor pedig resetel...

Nekem a suspend mode ilyeneket pl:

ganja# Entire system suspend failure: errcode = 96
ata0: resetting devices .. done
ata1: resetting devices .. done

> Hibernacios particiot DOS alol tudsz csinalni, vagy az eredeti HPs
> CD-kel...

Ezt hogyan lehet osszevegyiteni a FreeBSD apm-jevel? A man-ban
errol nincs irva, a ringyoznak meg nem kell kulon particio...
bye,
--
info at mindworks.hu - www.mindworks.hu -  networking : ` acting member