[FreeBSD] rendszer atvitele

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2002. Okt. 24., Cs, 11:27:47 CEST

Hello,

> A napokban szandekozok venni egy 15Gb-s HDD-t es szeretnem atvinni ra
> a rendszert.
> Arra gondoltam, hogy megcsinalom a particiókat és felmountolom őket az /mnt/bighd  ala a /-t,
>   /mnt/bighd/var, /mnt/bighd/tmp, /mnt/bighd/usr, /mnt/bighd/boot formaban majd, egy #cp -R / /mnt/bighd ez után kicserélem a hdd-ket, és reboot. Elég ennyi? Vagy kell még valami más is? Sziasztok,

Legegyszerubb ha az uj diszken megcsinalod eloszor a slice-t, azt bootolhatova
teszed (pl /stand/sysinstall -lal, vagy kinek mi), megcsinalod a particiokat,
azokat bemountolgatod..

aztan cd /mnt/bighd/var
dump -0f - /var |restore rf -

Ezt minden partícióra eljátszod.. elvileg ezek után
működnie kell.

A cp -p egész jól működik freebsd-n, de azért komplett
rendszer duplikálására hanyagolnám..

üdv
Mico