[FreeBSD] apm problema

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2002. Okt. 24., Cs, 09:14:52 CEST

On 2002. 10. 23., Janos Mohacsi has wisely spoken:

> Az en tapasztalataim:

> HP omnibook xe3: FreeBSD 4.6-STABLE - FreeBSD 4.7-STABLE
> apm: mukodik, bar furtcsasagokat ir ki.
> kikapcsolas: shutdown -p now:  tok jol mukodik
> hibernacio: zzz: csinalni kell egy hibernacios particiot es tokjol mukodik

Azta! Eszembe sem jutott, hogy BSD alatt is működhet a hibernációs
partíció, csak szenvedtem, hogy nem megy a zzz. Sajnos most már
dedicated módban van particionálva a hdd-, s nincs kedvem újrarakni.
Megjegyzem egyébként, hogy ugyanezen hardveren a NetBSD 1.5.x sima
standby v. suspend üzemmódba sem tudja berakni a gépet: pittyen egyet,
és visszajön a prompt. De a halt -p mux.

Üdv:

HZX