[FreeBSD] apm problema

Pirity Tamas Gabor ptg at apaczai.elte.hu
2002. Okt. 21., H, 11:51:05 CEST

Ha jól hiszem, Bacsek Lajos írta az alábbiakat:
> Igen, be van allitva. Ra se hederit :-))))
Én csak linuxot használok, de a kernelbe hiába állítottam be az apm
supportot, ha az acpi be volt kapcsolva a BIOS-ban. Mihelyst átállítottam
a BIOS-t már kikapcsolta (ugyanaz a kernel ugyanazon a gépen).

Nekem valami olyasmi érzésem van, hogy van kétféle kikapcsolási metódus,
a Win telepítéskor ,,érzi'', hogy mi vana  BIOS-ban beállítva, és ahhoz
igazodik. (Miután a BIOS-t átállítottam, a Windows nem kapcsolt ki, egészen
egy reinstallig.)

Szóval nézzetek körül az ACPI support környékén a BIOS-ban.

--
PTG
Fats Loves Madelyn.