[FreeBSD] apm problema

Haber Janos boci at coder.hu
2002. Okt. 21., H, 10:30:45 CEST

Hali!

> Ez biztos ? Ennekem van tobb olyan par eves, jelenleg  Win2k-s gepem,
> amelyek nem hajlandoak lekapcsolni, pedig mar ATX-esek elvilek, es a Win98
> lekapcsolna oket.
Ocsémnek is volt ilyen problem. Nezd meg be van e lõve az advanced power management...

Egyébként nekem is Athlonom van és nem kapcsol le, meg vettem egy portocom notebookot, azsem kapcsolt le 4.6-os BSD-vel.
Szóval lehet nalam van a hiba, de hiába lottem be nem kapcsolt le. viszton save módba mindenhogy átváltott. (mármint a noteook).
Szal tenyleg egy erdekes dolog ez. sztem meg nem teljessen kifotott az apm, vagy kitudja. de az nem normalis hogy van ahol megy es van ahol nem.

Boci