[FreeBSD] disk minoseg

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2002. Okt. 19., Szo, 16:46:29 CEST

Hello,

On Sat, Oct 19, 2002 at 01:46:06PM +0200, Banai Zoltan wrote:

> Erdekelne mi a velemenyetek a manapsag kaphato 18G SCSI vinyokrol is!
> En a Maxtor Atlas 10K III ra gondoltam, eddig nem volt vele problemam,
> de ha maskepp latjatok pls. jelezzetek!

Gondolom ez ugyanaz mint ami Quantum Atlas neven futott, nekem tonkrement
egy olyan, de olyan piszkos helyisegben volt, hogy szerintem fel lehet roni
annak (mert masik helyen  meg semmi baj vele).  Viszont ezek ugye
N*M*Y*tobbe kerulnek, mint IDE-s 'kistestvereik', tehat az ember el is varja,
hogy ne purkanjon meg 1-2 ev folyamatos uzem utan...

udv
Mico