[FreeBSD] GNU Public licensz

Attila.Nohl at eth.ericsson.se Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2002. Okt. 15., K, 10:33:48 CEST

On Tue, 15 Oct 2002, Adam Szilveszter wrote:

> Ja es meg valami. Abbol, hogy akar "hivatalos" forditas keszul a
> GPL-bol, termeszetesen meg nem kovetkezik, hogy az a magyar rendszerben
> ervenyes is lesz minden vonatkozasaban.
>
> Ezert csak egyet tudok erteni azokkal akik a tema alaposabb vizsgalatat
> szorgalmazzak.:-)

Lehet, hogy rosszul tudom, de ha csinalok egy programot, amit GPL alatt
akarok eladni neked, akkor ha leforditom a GPL-t, kinyomtatom,
mindketten alairjuk, akkor az ervenyes lesz, nem kell hozza "hivatalos"
forditas, beperelhetlek, ha forras nelkul adod tovabb a modositott
programomat, nem?
				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."