[FreeBSD] GNU Public licensz

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2002. Okt. 15., K, 10:32:30 CEST

> Ja es meg valami. Abbol, hogy akar "hivatalos" forditas keszul a
> GPL-bol, termeszetesen meg nem kovetkezik, hogy az a magyar rendszerben
> ervenyes is lesz minden vonatkozasaban.

Bezony!

Erdemes figyelembe venni, hogy a magyar (es EU) szerzoi jogi szabalyozasok
meglehetosen kulonboznek alapelvekben is az USA szabalyozasoktol. Nem volt
egyser egy projekt, hogy hozzaerto jogasz megvizsgalja a GPL-t itthon?

Es hogy ne legyen OT, mellesleg hozzaerto jogasz megvizsgalhatna a BSD
licenszet is ilyen szempontbol, mert abban sem vagyok biztos, hogy az
megallja a helyet.

Szabolcs