[FreeBSD] GNU Public licensz

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Okt. 15., K, 09:40:43 CEST

SITKEI Attila wrote:

> Barath Tamas (Oct 14. 17:10):

> az igaz, de a samba nem. szerintem erdemes a kialtvanyt is megnezetni
> vele,
> amely a http://www.gnu.hu cimen erheto el.

Jesszum pepi, mar ezt is megertuk, hogy egy rendszer technikai jellemzoi
helyett propagandaval kell etetni a jonepet? Ennyi erovel elkezdhetnenk
"technikai ismerteto" cimen a meset is, hogy "Egyszer volt hol nem volt
volt egyszer egy szegeny ember es annak egy legkisebb fia, ez a
legkisebb fiu elment a naaaaaagy varosba tanulni es ugy hivtak, hogy L.T."

A licensz kerdese teljes joggal erdekelhet egy donteshozot, meg akkor
is, ha mint "sima" hasznalot a GPL igazabol nem kell, hogy izgassa. (de
ha sosem latta, akkor o ezt nem tudja, nyilvan) De a teljesen a
legendarium korebe tartozo dolgokat szerintem az ilyen ugyekbol ki kene
hagyni, hacsak nem akarjuk, hogy a nyilt forrasu megoldasok orokke
valamifele "ovodaba" legyenek zarva, teljesen versenyen kivuli
indulokent, mert nem lehet oket (a nepszerusitoik miatt) komolyan venni.

Uff.<flame off>

Udv:
Sz,
Vas M. partbiz, agit.-prop. osztaly