Laptop install problem

Hegedüs Ervin airween at amit.hu
2002. Okt. 12., Szo, 18:52:17 CEST

'llo,

van egy Portocom laptopom, amire szeretnek feltenni egy FreeBSD
4.6.2-t. A CD-t megirtam, mar telepitettem is asztali gepre,
minden tuttko.

A laptop mikor bootol a CD-rol, akkor leginkabb megallt az alabbi
sornal:

.
.
(murray at builder...)
.
.
	Timecounter "i8254" frequency 1193132 Hz

majd x mp utan a gep nem volt hajlando kommunikalni velem, meg az
LCD is elsotetult.

Ue volt a helyzet FreeBSD 5.0-nal is. :(

Aztan probaltam floppyrol bootolni, ue.

Aztan n+1. alkalomra nem 'tom miert, tovabbment.

Elkezdte kiirni a cuccokat, amiket talalt, aztan eccer csak jott
a mumus:

Fatal trap 12: page fault while in kernel mode
fault virtual address	= 0xeb871
fault code		= supervisor read, page not present
.
.
trap number		= 12
panic: page fault
Uptime: 0s
Automatic reboot in 15 seconds...

Kvescson is: lesz nekem ezen a laptopon FreeBSD? :)

OpenBSD 3.1 elindul, tudok particionalni is, tovabb nem
probaltam, jobb lenne FreeBSD.

Egy Debian mar fut rajta minden gond nelkul, es egy w2k is.

Pls help!

a.

--
Minden baj forrása az 1/x függvény.