apm problema

gyepmester at levele.com gyepmester at levele.com
2002. Okt. 7., H, 20:13:25 CEST

Hello Mindenkinek!

Van egy olyan jellegu problemam, hogy nem tudom apm
segitsegevel FreeBSD-ben lekapcsoltatni a tapot.

Ez csak azert erdekes, mert most vettem gepet (1 honapja),
tehat ugy gondolom, minden hardver feltetel adott a dologhoz.
Windows XP-vel kiprobaltam, az siman lekapcsolja a tapot, nincs gond.
Ezek szerint nem a hardver lesz a problema, ha egyszer a Win tudja?

Linux es FreeBSD alatt viszont sajnos nem sikerul :(
FreeBSD alatt lenne egyebkent fontos, mert idoziteni szeretnem a
kikapcsolasat a gepnek, ha nem vagyok otthon.

Egyszer mar irtam ilyen ugyben a listara (bocs az ismetlesert)
de akkor azt hittem csak en nem tudom kivitelezni a dolgot.
Azota egy (2 eves) Intel alaplapos geppel viszont sikerult megcsinalnom
FreeBSD alatt, igy nem hinnem hogy a konfiguralasommal lenne a problema
(megis csak a geppel lesz a gaz?)

Hatha ebbol tud valaki segiteni:
Alaplap: Abit KX7-333
Chipset: VIA KT333, VT8322A
Proci: AMD Athlon-XP 1800+

Ismeroseim BIOS frissitest javasolnak, szerintetek ez megoldhatja
a problemamat? Mit tehetnek meg?
Sajnos tanacstalan vagyok.
Eleg fontos lenne a dolog, a mar emlitett idozites miatt :)

Valaszotokat elore is koszonom!
ADaM5 - Hollosy Adam, Szombathely

- a remeny hal meg utoljara... :)