[FreeBSD] RE: [FreeBSD] Re: [FreeBSD] Diszk kikapcsolás

Zsolt Kuti kuti at cetelem.hu
2002. Okt. 1., K, 09:52:44 CEST

On Mon, 30 Sep 2002 19:26:17 +0200 (CEST)
Barath Tamas <xclusiv at hotsheep.mad.hu> wrote:

> Van manuális fordulatszámszabályozós (van rajta egy poti :) is. Persze
> Enermax tápot sem kapsz 20-25e alatt.
Ennyit meg hajlando lennek egy _bizonyitottan_ jo tapert kiadni.

> Jonak (es halknak) tarjak meg a DTK és Chieftec tápokat (házakat),
Egy DTK-s gep elott ulok es bazi hangos. Igaz 300W-os a tap, van egy
plusz venti is az AMD Athlon melle... Ja es egy kis "statisztika",
kettot vettunk,  a masik uilyen. Amikor a DTK-t arulo ceg emberevel
beszeltem rendeleskor hiaba probaltam megmeagyarazni neki, hogy en
csendes tapot akarok bele, egyszeruen nem akarta megerteni a keresemet.

> viszont ha van egy jó tápod szar ventivel meg lehet probalkozni
> venticserevel, ebbol a Papst alegjobb és legdrágább (kb 5e egy 8cm-s
> venti), de en a 8V-on hajtott Sunon venti (900 HUF) hangját sem
> hallom, pedig fujja a levegot (amennyire kell).
Ez mar jol hangzik. Eddig azt hittem attol jo a tap, hogy csendes ;)
Erre kiderul, hogy a ventitol fuggetlenul is lehet jo !?
Hazilag megy egy ilyen csere vagy 5E-ert berakjak ;)

Zsolt