[BSD] pen-drive

pecze gabor pege at diszi.eu.org
2002. Nov. 27., Sze, 11:48:02 CET

	Szia!

On Wed, 27 Nov 2002 Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu wrote:

> hogy ez miert van, azt nem tudom :) - valoszinuleg
> az a SCSI interface korantsem felel meg ennek
> az eszkoznek, mint azt mondjuk *Linux-oknal
> megtapasztalhattuk. *(ott az ujabb kernelek gond nelkul veszik
> az akadalyt)

	Megneztem a gyarto honlapjan (www.sweex.com)
	windows mellett meg tamogatja a mac-et es a 2.4.0
	feletti kernelu linuxokat. BSD-t nem is emliti. :-(

> esetleg meg kellene vizslatni a linuxos da-t
> hatha abbol valami kiderul - mint mondottam
> ott frankon megy a dolog...

	Itt nincs linuxom csak 4db FreeBSD szerver,
	(2db 4.5-os es 2db 7.7-es) ezeken szeretnem hogy mukodjon.
	Tantermi redhat-7.2-kon w2k-kon semmi gondom, azokon mukodik
	a dolog.

> erdeklodessel figyelem a torteneseket :)
> sok sikert

	Koszi, remelhetoleg elobb utobb lesz. :-)

--
udv, g at bor
"Magyarországon a törvények csak tájékoztató jellegűek" :-(