[BSD] pen-drive

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2002. Nov. 27., Sze, 11:26:49 CET

szia szia!!!

na, te vagy az en emberem.... kepletesen ui.
nekem is ez a bajom a sajatommal.
ahogy irod, felismeri de semmifele fs-t nem
tudsz rajta kezelni, felismertetni etc.

hogy ez miert van, azt nem tudom :) - valoszinuleg
az a SCSI interface korantsem felel meg ennek
az eszkoznek, mint azt mondjuk *Linux-oknal
megtapasztalhattuk. *(ott az ujabb kernelek gond nelkul veszik
az akadalyt)

hova tunt 2 mb? nekem valami olyasmit mondott
a doksija, hogy ezen a kartyan ket particio
van alapbol. az egyik egy publikus - barki altal
hozzaferheto, RW particio. mig a masik egy titkosithato,
masok altal nem lathato particio. ezeket - egyelore
csak windows-on - ugy allitod be, ahogy akarod:
50-50% a normalnak ill. a titkositottnak vagy
~2Mb az egyiknek es a maradek a tobbinek.
egy biztos, en meg nem tudtam eltuntetni teljesen
sem az egyiket, sem a masikat (ettol meg lehet, hogy
ez lehetseges...)

esetleg meg kellene vizslatni a linuxos da-t
hatha abbol valami kiderul - mint mondottam
ott frankon megy a dolog...

erdeklodessel figyelem a torteneseket :)

sok sikert
--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 296-9106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D454552465Bsnlbxq'|dc
10 kind of human existing in the whole world:
- who knows binary numbers,
- who doesn't.