[BSD] a listaadmin vedelmeben (volt: kill_....)

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2002. Nov. 26., K, 15:45:12 CET

Viktor Cemasko <kensai at softhome.net> írta/wrote:

1. nem szandekozom tobbet a temara szanni, csak reagalok:
(nem vagyok listaadmin)

> Nem láttad? Volt két levelem, igaz kérdeztem.
> Melyik része? Amiben leírom az igazat?
szerinted ez az igazsag amit irtal?

> Néha az az egy túd lenni az utolsó csepp, lásd Összeomlás cím? filmet.
igen lattam, javaslom, hogy keress egy orvost, es kezeltesd magad,
nehogy ugy vegezd, mint a filmben a foszereplo!

> Tudod, én dolgozok hétköznap. DOLGOZOK < = kisbetüvel szerintem nem
> értenéd. Valamint, ha csak egyszer történt volna a dolog, egy büdös mukkot nem
keresd meg, de nehogy bekuld a listara!

> Én is telyesen ingyér írtam a levelemet, MEN minösithetetlen
> hangvételben (ha mindenki ohajtja, meg tudom mitatni hogy néz ki a
> minösithetetlen hangvételü levél), és én is mást nem kaptam,
> tisztelet a kivitelnek, mint fikázást. Amugy ha elolvastad volna a levelemet,
> és nem a vörös  ködböl szednéd az írnivalod, ami a fejedben uralkodik, azt
> hiányoltam (tájékozatást), hogy mi van, kivégeztünk, kész.
mit gondolsz? Kerdezem: te MIT tettel a BSD-ert? tettel vmit?
ha tettel volna, akkor nem irogatnal ilyet. a lista nagyresze evek ota
tesz ki tobbet, ki kevesebbet a BSD (es a tobbi szabad sw)ert. Erdekes
a neveddel nem talalkoztam.

a voros kod a Te fejedben van, azert irsz ilyen hulyesegeket. Akik
ismernek engem itt a listan is nekik teljesen felesleges voros kodrol
beszelned, mert tudjak, hogy nem igaz.

a listaadminrol meg nem szeretnek tobb velemenyt olvasni toled! Es a
tobbiek sem.

> Gondolkodni szoktál? Olvasni tudsz? Tehát bemegyek a szolgáltatomhoz,
> ahova el?ször befutnak a leveleim (itt mérik a transfer rate-t), és azt mondom
> neki, ide nekem a procmailt, szerkesztem az rc-ét, nehogy már forgalmat mérjétek.
> Mi van, ha ezeknél MS IIS fút?
kit erdekel a mailboxod merete?

> A spammet én is, legközelebb nem írok ide levelet, hanem
> megnyugtatolag továbbitom neked, de azt nehezen, hogy az évek
> ota használt és megszokott levélszólgáltatástol esetleg bucsut kell vennem.
egy 10Mb-os mailbox miatt ? hehe :) tudom javasolni, hogy vegyel par
szaz ft-ert tarteruletet.

> Elöször jön dögivel 7.2 MB levél(szemét) csöndben maradtam, jött még
> egy adag, írtam egy levelet, és lehet, hogy pont akkor megcsinálta,
> amiért is köszi neki, és hála. (Volt harmadik kis adag is)
kerdezz megy normalis jogaszt, az nem spam amit kaptal, draga bogar.
Mivel nem a listaadmin _maga_ kudlte neked.

> Az leszek, nehogy valakinek rálépjek a tyukszemére, mellesleg miböl
> gondolod, hogy rád ez a mondat nem vonatkozik? Köszönöm én is.
aranyom, ram is vonatkozik! Idezz tolem ilyen stilusu vagy tartalmu
levelet! Nehez lessz!

> Köszönök mindenkinek az észrevételeket, javaslatokat.
latszik nem fogtad fel amit irtam.

bocs fiuk: a thread reszemrol lezarva.
--
Udvozlettel / best wishes / M.f.G: