[BSD] kill_them_all

Gabor Suveg gabor at suveg.hu
2002. Nov. 25., H, 19:25:45 CET

T. Cemasko!

> Ami egyebkent freemail, ha jol latom.. Amiert szinten egy fillert sem kell
> fizetned, mint azt mar leirtak elottem. Egyebkent konkretan le sem irtad,
> hogy mi a problemad.
megneztem az arhivumot, es egyetlen mailt nem lattam toled, amiben
reszt vettel volna a listan. csak ez a minosithetetlen levelet.
> Lehet hogy eros lesz, de senkinek sem kotelezo feliratkozni erre a
> listara, ha valami nem tetszik,
> echo unsubscribe freebsd | mail majordomo at hu.FreeBSD.ORG
nem lesz eros. minek vagy rajt a listan? latod itt a parancs, ezt csak
le kell masolnod, es mar le is iratkoztal.

1. egy azaz EGY esetben fordult elo ilyen hiba! es mikor? szombat,
vasarnap!! nem tudom, hogy te szombat este IS ott ulsz a gep elott, es
nyomogatod a gombot, hatha a tok szabadidoben uzemeltett listan hatha
vmi tortenik? nem gondolom? es mi lett volna, ha 02:00 kor tortenik?
akkor is felkesz, es megcsinalod?
2. teljesen ingyen, csinalja a listaadmin EVEK OTA a listat. es nagyon
ugy erzem, hogy az utobbi idoben fikazason kivul nem kapott mast!!
Pedig boven megerdemli!!!!!
3. nezd meg aranyom a linux listak szonvonalat, stilusat, es utanna
merj egyetlen szot is szolna a bsd listara. koszonom.
4. es akkor mi van ha betelt a mailboxod? gondolod  a tobbieknek nem
ua levele volt? nekem is kepzeld el, mas kerdes, hogy letezik procmail
nevu porgram, amivel az ilyet tokeletesen a /dev/null-ba tudnal
kuldeni. En megtettem.
5. es akkor mi van, ha egy-ket spam bekerul egy listara? nagy kaland.
egy felnott ember ezt fel tudja dolgozni.
6. nem vetted eszre, hogy a listaadmin javitotta a hibat? kar.

legkozelebb - ha lesz ilyen - legy kicsit korultekintobb, ha kuldesz
ilyen levelet. koszonom.

--
best wishes,

Gabor Suveg <gabor at suveg dot hu>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!