Firewall ipfw & kppp...

MG makgab at freemail.hu
2002. Nov. 23., Szo, 16:55:52 CET

Hi!

Az ipfw-ve szeretnek egy kis tuzfalat csinalni.
A doksi szerint probalom a dolgot, de ott mintat nem sokat lattam. Azt
szeretnem megadni pl. hogy a net felol erkezo kereseket (SYN) tiltsa az ipfw:
ipfw add 10 deny all from not 10.0.0.0/24 to 10.0.0.0/24 tcpflags syn

A tcpflags opciot rosszul hasznalom, mert nem fogadja el, de a doksi szerint a
vegere kellene irni. Hogy kellene hasznalni? Mert biztos rossz helyre irom, de
egy mintat se lattam erre. :(

Masik tema:
A kppp-vel szeretnek felmenni a netre ISDN Intracom modemmel (soros portra
csatlakozik). A Linux beallitasait allitottam be ide is. 2 gondom van vele.
1. Latszolag csatlakozik, de megsem, mert egyik host sem elerheto a neten.
2. Van amikor nem tudja inicializalni a modemet. 4-5x cancel-t nyomok neki,
majd a kovetkezo CONNECT-ra sikerul. Bar a netre felmenni nem tudok. :(

ADSL-t egyebkent mivel celszeru hasznalni BSD alatt?

Bye!
Gabor