[BSD] smart card

Norbert Murzsa norbert.murzsa at snt.hu
2002. Nov. 20., Sze, 13:54:03 CET

On Wed, Nov 20, 2002 at 12:16:40PM +0100, Janos Feher wrote:
> Koszi. Ra lehet birni vhogy az os-t, hogy ez alapjan kezeljen vmi session-felet?

Ha PAM-on keresztul hasznalod az adott folyamatot, akkor ebben az esetben igen.
Pl. login, de mondjuk a webhasznalat is megvalosulhat ezen keresztul...
...squid+auth+pam.

Vszinuleg letezik mas megoldas is..., de a pam kezenfekvo.

--
kuksi
Murzsa Norbert                        email: norbert.murzsa at snt.hu
S&T Hungary                           phone: +361 371 8042
H-1117 Budapest, Neumann Janos u. 1.  (legalabbis...(gondolom en..:-)