[BSD] gcc & assembler

Zoltan Glozik zglozik at iolfree.ie
2002. Nov. 14., Cs, 17:27:04 CET

Szia,

Nem tudom, hogy ismered-e a gcc 'specs' file-t, itt lehet beallitani milyen
opciokkal milyen alprocesszeket hivjon: a gcc maga semmit nem csinal csak
masokat hivogat. A 'gcc -v' kiirja neked, hogy honnan veszi a specs file-t,
es ha a -v opciot megadod forditasnal, akkor pontosan latod mit hiv meg es
milyen parameterekkel.

Peldaul atnevezheted az nasm-et as-re es a megfelelo opciokat beallithatod a
specs file-ban.

Udv,
Z2