[FreeBSD] CD-iro - milyet?

bodnar istvan piggy at dub.hu
2002. Nov. 11., H, 13:56:17 CET

On Mon, 11 Nov 2002 12:23:02 +0100
halal at sgtpepper.sch.bme.hu (Szathmari Gabor) wrote:

> Gepvasarlas elott allok, es szeretnem lecserelni regi LG iromat. Az a bajom
> vele (mint mashol is olvastam) hogy Audio CD-t nem lehet vele irni BSD alatt
> (Linux alatt sem teljesen).

szia,

ugyan nem szorosan a kerdesedhez tartozik, de hol lehet errol bovebben olvasni, hogy "Audio CD-t nem lehet vele irni BSD alatt"? Nekem is ilyen olcso irom van, egyszer-ketszer probaltam mar irni audiot, nem sikerult, ugyhogy azota nem is foglalkoztam vele, de azt nem tudtam, hogy ezt "hardware-esen nem tudja"..
SCSI emulacioval se mukodik, vagy csak a burncd nem bir vele? BeOS alatt gond nelkul irok vele audiot is.

bodnar istvan