[FreeBSD] X config

Hajdú Zoltán hajdu.zoltan at mku.hu
2002. Nov. 5., K, 10:49:05 CET

On 2002. 11. 04., Beck Zoltán Gyula has wisely spoken:

> Sziasztok!

>   Nem boldogulok az X konfiguralasaval, ezert ismetelten a segitsegeteket
> kernem. OpenBSD 3.1-rol van szo. Az X mukodik is szepen csak a frekvencia
> nem igazan tetszik nekem. A fontokat sem sikerult meg mindig
> nagyobbitanom.

Ezt az "egy-helyen-beállítom-és-mindenhol-pöpec-lesz" dolgot felejts
már el. Az xfontsel csak arra jó, hogy nézegesd vele a fontokat,
egyébként minden egyes alkalmazáshoz külön kell beállítani azokat.
Javaslom a bsd.hu -n lévő, kezdők almenü, mindenféle font
beállításokról szóló szövegeket.

Üdv:

HZX