Nvidia driverek

n13 n13 at freemail.hu
2002. Nov. 3., V, 16:24:18 CET

Sziasztok

http://nvidia.netexplorer.org/nvbsd-install.html oldalon leiratak szerint
probaltam a linuxos driverekbol FreeBSD-s modult forditani

hasznaltam:
nv-bsd-090102.tar.gz
NVIDIA_GLX-1.0-2313.tar.gz
NVIDIA_kernel-1.0-2313.tar.gz

ami sikerult is az nv-bsd konyvtarbam letrejott az NVdriver.ko modul
ezt bemasoltam a /modules konytarba es a /boot/loader.conf-be beirtam
hogy NVdriver_load="YES". Persze a XF86Configot is atszerkesztettem.

Minden remekul, megy "Nvidia logo" bejon, 3D progik mennek mplayer stb.
de elég gyakran csontra fagy a rendszer es ujraindul
Fatal trap 12 -es hibauzenettel, vagy leallitasnal fagy es ujraindul (halt-p).
Ha valakinek volt hasonlo tapasztalata ossza meg velem.
Ez minek a hibaja lehet, a modulnak vagy a FBSD4.7-esnek?
Esetleg valamit nem jol csinaltam?
talan megprobalom a 4.6-oson, ha ott is ez van akkor a modul...

Valaszaitokat eloreis koszonom

Tisztelettel:
n13