[FreeBSD] OT: JOb

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2002. Május. 29., Sze, 12:35:46 CEST

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu wrote:

> ...szabad nehany jelentektelen megjegyzest tenni
> az OT-hoz? ha megfigyelitek, _majd' minden_ IT-s
> allasajanlat tartalmaz w9x requirement-eket + office-t.
>
> mi ebben a baj?!
Igerem, ma mar tobbet nem flame-elek, csak most utoljara...
Szoval, tavaly ota van egy alkalmazottam, akit vegre
en is kizsakmanyolhatok. Az osszes ugyfelem osszes
office vackat vele csinaltatom meg, nekem meg marad
a UNIX es -like, es ettol jol erzem magam.

> ja, olyan unixost szazaval is talalok - meg
> az egysegsugaru unixosok/linuxosok kozott is -,
> akik ismerik az office-t, win*-t.
> ugyanez forditva mar nem ennyire trivialis.
Engem pl. tavaly Svajcba akartak vinni Solarisra,
esett szo op. rendszerrol, scriptekrol, perlrol, C-rol,
de office-rol es win-rol semmi.

SzeFe