backup egyseg

Potoczky Andras andras007 at freemail.hu
2002. Május. 28., K, 16:45:27 CEST

Udv listatagok

  Olyan kerdesem lenne, hogy ha van valakinek tapasztalata, arulja el,
  hogy melyik lehet jobb mentesi celokra.
  Jelenleg sikerult beszereznem elegge olcson egy 4/16-os szalagos
  egyseget es egy 4.6 GB-os magneoptikai drive-ot lemezekkel.
  A ketto kozul melyik a jobb hosszutavon.

  Igazabol nem tudom mit szeretnek kerdezni ezzel :))
  A lenyeg, hogy ki melyiket hasznalna, ha ilyen lehetosege lenne. Ha
  indok is van, az nem hatrany :)

  Melyiket egyszerubb hasznalni, melyiket tamogatja inkabb a FreeBSD.
  A magneoptikai egyseg eleg egyszeruen hasznalhato, bar meg eddig
  csak egy NT4-hez raktam be tesztnek, FreeBSD ala nem.

  Masik kerdes: tud-e valaki szerezni ECC DIMM EDO ramot?
  64MB ++ kene (darabonkent!) osszesen 4 slotnyi, minnel tobb. A gep 1
  GB-ig pakolhato, tehat ha egyaltalan letezik, 256 MB-os jo lenne.

Udv
 Andras                          mailto:andras007 at freemail.hu