[FreeBSD] Re: kernel (was: C-media hangkartya beallitas

Miklos Magyari miklos.magyari at eth.ericsson.se
2002. Május. 23., Cs, 09:05:21 CEST

> a freebsd.org-on megtalalod. igaz angolul, de csereben vagy feltucat
> kulonbozo formatumban. nekem pl. "gyarilag" megsporoljak a palmos
> konverziot :)))

hello,

szerintetek erdemes lenne forditgatni a doksikbol (legalabb a
legfontosabbakat, mint a hb)? En a (nem vegtelen, de kiszorithato)
szabadidomben vallalkoznek nemi magyaritasra, persze csak ha ugy
latom/latjatok, hogy van ertelme.
Mondjuk szerintem az angolul nem tudo ember elobb-utobb mindenkeppen
elakad, de hat addig is, amig jar a nyelviskolaba, ott lehetne neki
kezkozelben a SzabadBSZT Kezikonyv ;)

Miki