[FreeBSD] Lamer kerdes (visor)

Kovago Zoltan kz143 at hszk.bme.hu
2002. Május. 22., Sze, 10:45:57 CEST

edge, FreeBSD 4.2 RELEASE

- kernelbe usb, ugen, uhci-t beforgattam, forditottam egy 2.2.5-os coldsync-et, usbd-t elinditottam

- aztan szoptam vele egy sort (nemreg irtam a listara), mert kb 10 hotsync-bol csak egy esetben sikerult a PC-vel osszekapcsolodnia

- utana elolvastam a manual-t :) (csak vicc volt, elotte is elolvastam, csak atsiklottam a lenyeg folott)

- megvilagosodasom eredmenyekepp pedig len az /etc/usbd.conf file-ba beirtam a kovetkezoket:

	device "Handspring Visor"
	vendor 0x082d
	product 0x0100
	release 0x0100
	attach "/usr/local/bin/coldsync -t usb -p /dev/ugen0 -mi /mnt/bsd-4/pda/install

- az -mi helyett szerencsesebb dolog -ms -sel futtatni, elvileg, csak nekem ugy dob egy core dump-ot
(azert jobb, mert egy backup-nal at kell irni az usbd.conf-ot, aztan install-hoz megint visszairni; ez mondjuk gaz)

- igy mar csak annyit kell tennem, hogy bemasolom a feltoltendo cuccokat az /mnt/bsd-4/pda/install-ba, es megnyomom a dokkolon a hotsync gombot

- meg igy is neha-neha elofordul, hogy nem kiserul a kapcsolodas, de az mar elhanyagolhato
(egyebkent a coldsync forrasaban, a PConnection_usb.c file-ban van egy-ket komment, amibol kiderul, hogy miert nem tokeletes a "rendszer")

-- kovi

ui: olyan problemam nekem nem volt, hogy rendszerfagyas, meg egyaltalan nem megy, meg hasonlok

 -.= That'S aLL foLKs =.-