[FreeBSD] Lamer kerdes

Szabados Jozsef Szabados.Jozsef at snt.hu
2002. Május. 21., K, 13:21:27 CEST

On Mon, May 20, 2002 at 07:48:51PM +0200, Adam Szilveszter wrote:
> Szia Gabor!

> b) Mult. A Linux fejlesztese ismert modon zajlott, nem untatlak vele. A
> BSD nagy multra tekinthet vissza es tulajdonkeppen alapjat kepezi a ma
> kaphato kereskedelmi UNIX valtozatok egy reszenek is, valamint szamos ma
> mar altalanosan elterjedt UNIX jellemzo (pl TCP stack, vi szerkeszto,
> csh, stb) a BSD-n jelent meg eloszor. A FreeBSD kialakulasa azutan

> Sok sikert a BSD hasznalataban!
>
> Udv:
> Sz.
> --
> [...]

Szia

Olyannyira, hogy az Nokia IPSO nevu oprendszere, FreeBSD alapu (ha jol tudom
valamely 2.0, vagy 2.2-es agbol), csak a legkisebb Nokia IP-n a 51,71(?)
van linux, a 330-on mar BSD van. Ha jol tudom, akkor az Ericcson fele router
szinten FreeBSD alapokon nyugszik (Juniper, vagy mi a neve), ill. mintha
a massziv kernelheckerek szerint a win2k szinten valami butitott bsd-s IP
stacket kapott volna ;-).

Az Apple altali MacOSX, meg a Darwin szinten Free/Net BSD alapokon nyugszik.

Persze nem biztos, hogy teljes voltam ;-)

udv,
Szabados Jozsef