[FreeBSD] Lamer kerdes

Ferenc Szentpetery szefe at kvif.hu
2002. Május. 21., K, 12:36:41 CEST

Peter Hollaubek wrote:
> Na akkor most az idezet masodik fele. Sokaig linuxoztam enis, es
> mar ottis talalkoztam par emberrel, akik tolem vartak, hogy majd
> en 'eladom' Nekik a linuxot. Ha valamire nem volt gyors/egyszeru
> valaszom, akkor szepen lefikaztak a linuxot, rohantak vissza
> win ala, es ugy gondoltak, hogy most jol megbuntettek, mert
> nem azt fogjak hasznalni, amire en 'eskuszom'. Remelem jelen
> esetben nem ez a helyzet. Az Open/Net/FreeBSD ingyenes cucc,
> szerintem senki se kap itt belole reszesedest, ha 1el tobbszor toltik
> le az iso-t az ftp serverrol, de valoszinuleg meg az eladott installcdk
> [...]

Itt a kolleganak feltehetoen valoban a kialakitott megoldas
reszleteit (pl. op. r. valasztas) is meg kell indokolnia
az ugyfelei fele. Ismerem en is ezt a szituaciot (ezert
kuldtem reszvetemet), ez gyakran nem kerulheto ki, tehat
nem mukodik az, amit irsz, hogy a BSD legyen a kollega dontese.
Talan hasonlithatnank ahhoz, hogy te sem fogadod el, ha
egy autot neked ugy adnak el, hogy van valamilyen motor benne,
es hidd el, hogy jo. Tudni akarod, hogy benzin v. dizel,
hany loeros, stb. A kollega uzleti celokra hasznalna a BSD-t
es az ugyfelei nem vesznek "black box"-ot. Ha rad hallgat,
ehen hal.

Szefe