Digitalis fotoapparat

Demeter Bence bob at ngo.hu
2002. Május. 21., K, 10:13:46 CEST

Udv,

beszereztem egy olympus tipusu digitalis fenykepezot. Nyilvan szeretnem
FreeBSD alatt is letolteni rola a kepeket. USB csatoloja van, vindoz
alatt (mer` ugye neha hasznalunk ojat is otthon jatszasra :))) egy
removable disk-et latok ha bedugom a kabelt, es ugyanugy tudok rola
masolni mint egy floppyrol.
Gondoltam, ugyanez a megoldas FreeBSD-n is. Kernelbe szepen visszatettem
az usb/usbgen/usbmass/scsi tamogatast, kernel ujraferdit.

Kerdesem:

milyen device-t keressek (usb-s storage), illetve ha igy nemmuxik, akkor
mit erdemes meg megproszalnom?

Udv 4 all:

Demeter Bence