[FreeBSD] kicsit off - printer

Norbert Murzsa norbert.murzsa at snt.hu
2002. Május. 16., Cs, 17:55:50 CEST

On Thu, May 16, 2002 at 05:05:21PM +0200, Szalay Tamas wrote:
> nekem ilyenkor szokott beszaradni a patron :((( egyszer olyan is volt,
> hogy kinyomtattam a szinessel cca. 6 cedeboritot, de a hatodik elso
> harmadanal az egyik szin kifogyott. amikor 4 honappal kesobb ismet
> szineset akartam nyomni, akkor nem jott ki a patronbol semmi. ennyi volt.

A tintasugaras nyomtatokon, altalaban harverbol van egy tutisztitasi
opcio, amit speci gombnyomassorozattal lehet elohivni..vagy mashogy.
En meg nem hallottam olyan tintasugaras nyomtatorol, amelynek ne
szaradt volna be a tuje, ha sokaig nem hasznaltak. Egy tutisztitas es
utana lehet nyomtatni..

kiveve, ha a ures patront tettel bele cserenek...:-))))

Murzsa Norbert                        email: norbert.murzsa at snt.hu
S&T Hungary                           phone: +361 371 8042
H-1117 Budapest, Neumann Janos u. 1.  (legalabbis...(gondolom en..:-)