[FreeBSD] tcp problema

Pelhrimovszky, Zsolt Pelhrimovszky.Zsolt at evosoft.hu
2002. Május. 15., Sze, 12:59:44 CEST

Szia!

Most olvastam a stable listan, hogy a ujitottak az ipf-en. (Az uj vezio
3.4.27.) Ettol persze nehany embernak a regi szabalyai elkezdtek furcsan
viselkeni. Szigorubb lett a csomagkezeles, a keep-state ugy, valamint
valamit emiltettek a tcp-window size-zal kapcsoltaban is.

Javaslom, hogy olvasd el, es teszteld le a szabalyaid (ha ujult az
ipf-ed).

Udv:
	Pzso