[FreeBSD] NVIDIA TNT 2 meghajto

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2002. Május. 12., V, 20:55:14 CEST

On Sun, May 12, 2002 at 08:12:34PM +0200, Gergely EGERVARY wrote:

> a 4.6-ban a 4-es X lesz a default
>
> hogy mivan??? neeee....
>
> -- mauzi

Jaja a vilag halad... jott az ELF, aztan most jon a 4-es X:-) Es mivel
eppen most nem fagy spontan tole a gepem akkor, ha egy xtermben top-ot
inditok ezert eppen egesz happy vagyok. Most is fagy ugyan neha de az
sokkal kesobb kovetkezik be (tobb ora X uzem utan) es semmihez nem
kotodik:-( Ja es persze azert azt sem allitom, hogy ez a konkret
videokartya peldany hibatlan, bar az igaz, hogy 3-as X-el nem jott ki
rajta, ha volt is bibi...

C'est la vie, vagy eppen sells like teen spirit, ahogy tetszik.

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: sziszi at bsd.hu *